דלגו לתוכן המרכזי

כנס תא "לביא-גלעד" באוניברסיטת תל אביב בהשתתפות השר סילבן שלום

  כנס תא "לביא-גלעד" באוניברסיטת תל אביב בהשתתפות השר סילבן שלוםמאת: אור זקן עמית

כנס תא "לביא-גלעד" באוניברסיטת תל אביב בהשתתפות השר סילבן שלום.

ביום ד' , ה' בשבט תשע"ג, 16.1.2013, התקיים כנס משותף של אגודת הסטודנטים ותא "לביא- גלעד" באוניברסיטת תל אביב בהשתתפות השר לפיתוח הנגב והגליל והמשנה לראש הממשלה סילבן שלום.

תא "לביא גלעד" באוניברסיטת תל אביב הוקם מחדש בתחילת שנת הלימודים הנוכחית. על העבודה החשובה אמונים שני פעילי ליכוד- דוד אוחנה מצעירי הליכוד בצפון ואור זקן עמית, שצירפו כמה וכמה פעילים וביניהם פעיל "גאווה בליכוד" רני סנה.

במהלך הכנס דיבר השר על הישגי ממשלת הליכוד הנוכחית- הצמיחה הכלכלית, חיזוק הביטחון, בניית גדר ההפרדה בגבול מצרים, הרפורמה בסלולר והחזרתו של גלעד שליט הם רק חלק מן ההישגים אותם מנה. בנוסף, הדגיש השר שלום בפני הנוכחים את החשיבות במימוש זכות ההצבעה, ובחשיבות ההצבעה למפלגה הנכונה- הליכוד ישראל ביתנו, על ידי הכנסת הפתק הנכון- מחל ובכך לחזק את השלטון והמדינה כולה. 

בכנס נכחו עשרות אנשים, אנשי תא "לביא גלעד" באוניברסיטת תל אביב, פעילי ליכוד מכל רחבי הארץ, נציגי אגודת הסטודנטים וסטודנטים נוספים מהאוניברסיטה.

רכז צעירי הליכוד, עומרי אקוניס: "החשיבות של תא לביא-גלעד דווקא באוניברסיטת תל-אביב המזוהה עם השמאל היא עצומה, הצורך של עשרות אלפי הסטודנטים בחשיפה לתנועת הליכוד והישגי הממשלה היא הכרחית לצורך קיום דיון פלורליסטי באוניברסיטה. הפעילות והפעילים של תא הליכוד מהווים נדבך נוסף בפעילות תאי לביא-גלעד בקמפוסים ברחבי הארץ, בעיקר בתקופה זו חשוב להסביר לציבור הצעירים בישראל מדוע ההצבעה לליכוד בפתק מחל בעוד כשבוע הינה מכרעת להמשך העשייה האדירה של ממשלת הליכוד גם בקדנציה הבאה בראשות בנימין נתניהו".

בתמונה: השר סילבן שלום, דוד אוחנה ואור זקן עמית.

צילום ג'רמי דרעי